2013. nov. 17.

News/ Újdonságok

Halihó:)

Már jó pár napja, hogy semmit nem írtam, de meg volt rá az okom. Elég sűrűk lettek hirtelen a napjaim.

Voltam sminksuliban, és Nóri, az oktatóm javasolta, hogy próbáljam ki az Essence pigment alapozóját, ugyanis szeretnék tartós csillámalapot. Ezt be is szereztem, csak úgy, mint a Kryolan mini testcsillám ragasztóját, ami állat erős, így tuti, elégedett leszek vele.
Tegnap részt vettem II. Star Of The Orient hastánc versenyen, amire a pont szintén tegnap megérkezett fekete kontaktlencsémben mehettem. Hát ez egyébként valami eszméletlen!! Azért is rendeltem, mert szeretnék úgy sminkelni, hogy azt a sötét szeműeknek is hitelesen tudjam ajánlani, és egyébként meg már régóta tervben volt. A helyszínen találtam egy szuper, egyedi ékszereket gyártó céget, a Cuba Libre Ékszer-t, akiknél a képen látható karkötőt zsákmányoltam:) Szeretem az ilyesmiket, mert amellett, hogy mutatósak, pozitív energiával töltenek fel a szimbólumoknak köszönhetően. Ez a mai bejegyzés, holnapután pedig terveim szerint valami sötétebb, erőteljes sminket láthattok!




Hiya!
It's been a few days that I didn't write anything, but I had a reason, this week I was really busy.
My teacher in the makeup school advised me an Essence pigment base, and I bought it, just like a Kryolan bodyglitter glue. I think I will be satisfied with them.
I was on a regional bellydance competition, finally in the company of my new black contact lenses, which arrived just in time, in the morning. I just love them, they are amazing! My family says, I look like a cartoon figure with it. I wanted to buy it already, to show and recommend the makeups on a better way, even for the brow/ dark-eyed girls. The bracelet, which you can see on the picture, is a "Cuba Libre Ékszerek" design. I like this kind of jewels not only because they loog great, but because of the symbols they have and the positive energy they give us. 
That's it for today, after tomorrow I'm gonna come back with a "brown eyes look":))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése