2013. dec. 22.

Xxx-mas MakeUp 2013*****




 Ahogy ígértem, már érkezik is a karácsonyi smink. Mondjuk szerintem annyira nem alkalmi mint terveztem, de a lila-arany kombó nyerő párosítás a fa alá:) (A képen a smink végeredménye látható:))
***
As I promised, I upload the Christmas-look. Not that holiday-like, but I think purple-gold looks glamorous. (On this photo you can see the result:))


 1.lépés: alapozzuk le a szemhéjunkat egy enyhén csillogó, aranyos árnyalatú festékkel.
Én lila színt választottam. Hogyha nincsenek távol ülő szemeid, használj bátran csillogós, világos színt a szemzugodba. Mivel kicsit erőteljesebben lehet ünnepi sminknél dolgozni, én egy krémes arany szemhéjárnyalót használtam, amivel a szempillám felett is kihúztam, így tündöklőbb a tekintet. A színt kifelé sötétítjük, és vigyázzunk, hogy a legsötétebb részből ne tegyünk fel túl sokat, csupán külső szemzugunk kicsi háromszögébe. (Itt még nem használjuk a tust, azért tettem fel az ábrát, mert a későbbiekben szükségünk lehet rá, honnan indítsuk a tusvonalat.)
***
1.step: we need a light/bit sparkly color to make a basic for the eyelid. I chose a gold one. If you don't have wide-set eyes, you can use more from the shiny color in the inner corner of your eye, such as over your eyelashes. Start to put the chosen color (purple) on your lid from the inner corner. Pay attention not to put too much dark, only in the outer corner. (I also made a photo about which way we start to draw the line of the eyeliner, but we gonna use it later)



2.- A lila mellett használtam egy kis barnás, természetes hatású, matt szemhéjpúdert, ebből tettem a szemöldökre is amitől határozottabb a tekintet. A szempilla fölé, az arany vonal alsó felére, és folytatásként a szem külső pontjáig lila krémtust húztam, ahogy az alsó szempillavonal külső felére is.
***

2.- I also used a natural brown eye shadow. With this one my eyebrow gets a bigger tone. Use a purple creamy eyeliner: bit over the eyelashes, over the gold line, and under the eyes, on the outer corner.


3.- Fekete szemceruzával húzzuk végig az alsó könnyvonalat és a felső könnyvonalat is. Ez kicsit kellemetlen érzés, mert általában ezt a részt nem sminkeljük.
Ezután már csak egy kis pirosító, szájfény és szempillaspirál, és kész is vagyunk :)
***

3.- We draw a black line directly to the line of the eyelashes, which is a bit uncomfortable feeling, but the eyes look bigger. After all we only need a blush, a bit lipgloss and the mascara, and we are ready:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése